WYMAGANE DOKUMENTY
Dotyczy wszystkich dzieci:
- podpisana elektronicznie umowa (wysłana na adresy mailowe podane w zgłoszeniu),
- wypełniona Karta Kwalifikacyjna Uczestnika (do pobrania poniżej).
W przypadku gdy istnieje konieczności podawania leków:
- zlecenie lekarskie,
- upoważnienie do podawania leków (do pobrania poniżej),
- leki w oryginalnych opakowaniach.
UMOWA
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, Umowa jest dopełnieniem rezerwacji.
Umowę rodzice otrzymują w mailu wysyłanym z systemu Autenti do 5 dni od dnia zaksięgowania wpłaty zaliczki. Należy ją podpisać elektronicznie – otwierając dokument, akceptując oświadczenia i klikając „podpisz”.
Umowę należy podpisać najpóźniej 45 dni przed datą rozpoczęcia turnusu.
Terminy podpisania umowy:
turnus 1 – do 15 maja 2025
turnus 2 – do 22 maja 2025
turnus 3 – do 29 maja 2025
turnus 4 – do 5 czerwca 2025
turnus 5 – do 12 czerwca 2025
turnus 6 – do 19 czerwca 2025
turnus 7 – do 26 czerwca 2025
turnus 8 – do 3 lipca 2025
turnus 9 – do 10 lipca 2025